Vis enkelt innlegg
Gammel 15-09-07, 22:28   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor mye koster det å rense en brudekjole?

Jeg svetter litt her nå, for brudekjolen min ligger til salgs ute på Finn.no til bare 2500,- kroner (kostet 10.000,- ny) og jeg har skrevet at jeg renser den før levering. Men så spurte mannen min hvor mye rensingen koster, og jeg ble veldig usikker. Er det svindyrt? Kjolen er jo såpass billig at om det koster en tusing eller mer å rense den vil det jo nesten ikke være vits! Og det går fader ikke an å redigere teksten på Finn!