Vis enkelt innlegg
Gammel 17-09-07, 09:52   #18
Marge
Bør lage seg en tittel selv

Marge sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Sv: Trenger mange svar, har blitt lurt!

Opprinnelig lagt inn av Azi, her.

Mulig hun fikset på skuffene?

Jeg ser ingenting gale i det. Når man gir bort noe så kan man ikke på dø og liv forvente at det ikke blir solgt videre hvis man ikke sier noe om det første omgang.

Føler du deg lurt for 1300 som muligens hun kom til å få for stellebordet? Hvis noen kjøper det for dne stive prisen.

Ikke ta det så tungt. Hun har det sikkert tøft og så mulighet for å tjene noe ekstra penger siden du trossalt ikke ville ha tingene likevel.

Lykke til håper det ordner seg.

Nei, hun har ikke fikset på skuffene, det har min mann gjort, men de kan ikke fikses skikkelig pga det er plast som har knukket, min mann er tømrer og hvis ikke han kunne fikse det så kunne heller ikke de to daunokkene som hentet stellebordet ha fikset det heller. Jeg driter i pengene, tror ikke hun får 1300kr for det uansett, men jeg føler meg lurt fordi hun løy, fordi jeg ville hjelpe noen som hadde dårlig råd, og fordi jeg ga bort klær etter mine gutter til henne fordi hun sa hun var gravid. Det er tusen andre mennesker jeg heller ville gitt klærne til enn den frekke, svindleridioten!!

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat