Vis enkelt innlegg
Gammel 17-09-07, 11:21   #25
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Du ser ung ut for alderen

Jeg har alltid sett yngre ut enn det jeg er. Det var overhodet ikke noe gøy da jeg var yngre. Jeg ble alltid spurt om leg, mens venninner bare fikk gå rett inn. (Jeg var jo i begynnelsen av 20-årene, og da er man jo voksen. )

Så gikk irritasjonen over og jeg begynte å sette pris på å bli spurt om leg. Husker en gang jeg som 25-åring måtte vise leg. for å få kjøpe rødsprit. *mimre*

Det er lenge siden jeg har blitt spurt om leg. nå, ikke engang på utsteder. For en stund siden oppdaget jeg masse rynker rundt øynene når jeg smiler/ler, og fikk helt panikk. Jeg er jo ikke 30 ennå! Da satte 30-års krisen inn for fullt.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat