Vis enkelt innlegg
Gammel 18-09-07, 17:52   #4
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Bilseter som kan plasseres både forover og bakover

Opprinnelig lagt inn av Stikka74, her.

Hvis det bare er snakk om en liten periode, kan ikke storebror også da sitte bakovervendt? Secura er et flott sete som kan brukes bakovervendt til 25kg.

Hvor stor er lillebror når setet skal tas i bruk til han? Skal det være hans hovedsete eller ekstrasete?

Det skal være lillebrors hovedsete. Han er nå 6 måneder og 8600 gram, men sitter fint i Britax Römer-setet sitt en stund til.

Vi får låne bil en måneds tid, og da hadde det vært kjekt å hatt et sete til storebror i hver av bilene - det er derfor jeg spør. Pappaen nekter å kjøpe et sete som vi må ha bakovervent så lenge - han tror ikke noe på at vi kan klare å få lillebror sittende bakovervendt i tre år til, men jeg har klart å trumfe gjennom at vi skal ha et som kan brukes begge veier. (Jeg kan alle argumentene for bakovervendt, men det hjelper lite).