Vis enkelt innlegg
Gammel 19-09-07, 10:21   #11
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Er det jeg som er helt på jordet? (langt)

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Forøvrig synes jeg det er kjipt når man blir bedt bort til andre som har barn også uten barn. En ting er at det er hyggelig å gjøre noe uten barna, for all del, men det er ikke alle som kan få barnevakt i en håndvending.

Men nå fikk vi invitasjonen for over en måned siden og datoen ble ikke satt før alle hadde ordnet seg barnevakt.

Jeg synes det er godt å kunne finne på ting uten barna av og til jeg. Vi er sammen med dem alltid ellers, og en kveld eller to i løpet av året er det godt å få være bare voksen uten å tenke på at man skal ha med seg barna.

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat