Tråd: Idol ...?
Vis enkelt innlegg
Gammel 19-09-07, 10:48   #9
*HH*
Frøken

*HH* sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Idol ...?

Opprinnelig lagt inn av maggypop, her.

I tillegg synes jeg det er rart at enkelte slipper gjennom til dommerne. De må jo ha en første grovsortering når det er så mange som melder seg på?
Men OK - Idol er jo først og fremst underholdning, og freakshow-faktoren må opprettholdes.

Jeg tipper på at de slipper inn rett og slett fordi det lager underholdning. En av mine venninners venninne har vært på audition før, hun kom aldri så langt som til de vi får se på tv, hun ble silt ut av de som er før dommerene(var sånn da i alle fall). Den jenta jeg snakker om er MYE flinkere enn mange av de som kommer på tv(som ikke kan synge), hun er kanskje ingen popstjerne men har en helt grei, fin stemme.

I dag er det Idol klokken 20.00 Dumt at det sendes samtidig med JM på Nrk 1, men det kan jeg da alltids se i reprise på Nett-tv

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat