Vis enkelt innlegg
Gammel 19-09-07, 11:05   #12
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.464
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tips til gode vinterklær til "ho mor"?

Opprinnelig lagt inn av *HH*, her.

Er ullen helt kløfri? Jeg har litt angst for å gå å klø meg hele dagen lang Jeg ser det står at den er det, men stoler ikke alltid helt på det.

Ullmax er helt kløfri, det er en slagt ullfrotte. Jeg liker spesielt den varianten av trøye med glidelås foran, dvs den man gjerne har en trøye under.

Mitt beste triks er å ha en tynn, tynn ulltøye/singlet under skjorter, gensre etc. Dette tynne laget rett mot kroppen holder deg varm uten at du ser ut som en hjemmestrikket ulldott. Vera og William (fås f.eks på undertøysforretningen på Steen og Strøm i Oslo) har noen helt nydelige singleter i ull/silkemix som jeg bor i om vinteren. De koster en del, men akkurat som Nøstebarnklær trenger du ikke vaske dem så ofte, slik at en svart og en naturfarget får meg gjennom vinteren uten forkjølelser etc. Disse fins i ulike utførelser, og de peneste gjør seg godt i utrigninger i skjorter og cardiganer. Link:http://www.verawilliam.no

Ytterplagg i goretex er jo også smart, da holder du vind og vann ute og regulerer bare varmen med antall plagg under.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat