Vis enkelt innlegg
Gammel 19-09-07, 21:47   #3
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er jeg virkelig rasist?

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

I kveld er det en sånn "Skal vi ikke kunne snakke negativt om innvandrere før vi stemples som rasister"-diskusjon på TV2. Skal jeg se på? Niks! (Jeg ser for meg spørsmålene: "Skal negere kunne gå rundt å voldta kvinnene våre uten at det får konsekvenser for innvandringspolitikken. Ja eller nei".)

Overdriver du ikke nå, Irma? Slik jeg forstod det, skal det være en debatt rundt et opphetet tema som opptar veldig mange. Det er mye hverdagsrasisme blant folk flest, men jeg for min del tror det har gått litt for langt. Skjønner at du setter det på spissen, Irma, men jeg for min del liker ikke utviklingen. Jeg oppfatter f eks Frp som et parti med mange negative og rasistiske holdninger, men jeg synes likevel at mange ser rasisme der det ikke er rasisme og at begrepet misbrukes. Noe det absolutt bør reises debatt rundt.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat