Vis enkelt innlegg
Gammel 20-09-07, 00:18   #29
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om å dele godene

Penger mellom venner eller familiemedlemmer kan fort bli følsomt og jeg har ikke vært i en situasjon der det har vært påkrevd.

Derimot deler jeg gjerne ting, sender videre barneutstyr, osv. Min manns yngstesøster flytter for seg selv nå, stort sett kun med møbler fra oss. Vi hjelper også hverandre med låning av ymse utstyr, og med hjelp til praktiske ting.

Men for å si det sånn - om noen av søsknene våre eller nære venner skulle få større økonomiske problemer så skulle vi strukket oss langt for at de skulle sluppet konkurs og tvangssalg og den slags. Rentefrie lån, for eksempel.