Vis enkelt innlegg
Gammel 20-09-07, 01:17   #14
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Personlighetstest-spørsmål

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg kan ofte synes det er vondt og vanskelig å komme så langt at jeg greier å bestemme meg, men jeg er nesten alltid mest fornøyd etter at jeg har bestemt meg. (Kanskje det henger sammen, og at grunnen til at jeg synes det er vanskelig å bestemme meg er at jeg misliker å være i har-ikke-bestemt-meg-enda-modus?)

Må bare signere S her. Hun sier det bedre enn jeg klarte å tenke selv, og jeg bestemte meg kjapt for å herme.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat