Vis enkelt innlegg
Gammel 20-09-07, 13:45   #7
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Albertine har bursdag

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Hvor i alle dager ble det flotte bildet av!? Det var ikke meg som spiste opp kaka, det lover jeg. (Den var til og med i sitatet til Torsk, så jeg skjønte fint lite av innlegget hans da jeg så det første gang. )

Så rart. Sjekket innlegget mitt, og ved å vise BB-kodene så jeg jo IMG-taggen og bildelinken. Og etter at jeg åpnet linken i et eget vindu, så ser jeg bildet også i postene dine. (Har nå fjernet taggen i mitt svar, for at ikke andre skal tro at jeg er mer forstyrra enn jeg er). Det er vel en fornuftig teknisk grunn her, og jeg kan tippe på flere. Men er det noen som *vet* hvorfor?

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat