Vis enkelt innlegg
Gammel 20-09-07, 20:40   #18
daffy
Bør lage seg en tittel selv

daffy sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Takker du og takker barna dine?

Jeg takker som Skilpadda for det meste og vil prøve å lære barna mine det samme.

Jeg syns ikke det er krise om barn glemmer å takke for maten innimellom, men jeg vil legge stor vekt på at de husker å vise sin takknemlighet når noen gjør noe for dem eller gir noe til dem som har kostet giveren ekstra mye arbeid, omtanke, penger etc.

Jeg er uendelig takknemlig for alt svigermor, søsteren min, moren til en venninne og andre har strikket til barna mine for eksempel. Selv har jeg kun strikket et pledd, og selv om de selvsagt kan dette med strikking mye bedre enn meg så må de jo ha brukt mye, mye tid på disse plaggene.

Selv setter jeg stor pris på at folk takker eller kommenterer det dagen etter når vi har hatt middagsbesøk, fester, bryllupsfest etc. Det ligger jo ofte en del planlegging bak, selskapet er kanskje bra også, og når man da rydder og ordner dagen etterpå i litt antiklimaksstemning er det kjempekoselig hvis det tikker inn en melding om at folk hygget seg kvelden før. Det er ikke noe jeg forventer altså, men hvis folk har hatt det gøy så setter jeg pris på at de ikke holder det fors seg selv men deler det med vertskapet!

daffy er aktiv nå   Svar med sitat