Tråd: Egg med blod
Vis enkelt innlegg
Gammel 21-09-07, 12:01   #41
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Egg med blod

Opprinnelig lagt inn av esme, her.

Enig med deg. Synes det er litt virkelighetsfjernt og jålete å kaste helt greie egg bare fordi det er litt blod i dem.

Merkelige ord du velger for å beskrive handlingen. Jeg synes det er mer sløsing av mat enn annet. Jeg har ikke et jålete bein i kroppen, men det betyr ikke at jeg liker å tenke gjennom nøyaktig hvor og hva denne kjøttbiten stammer fra i det jeg skal spise den. På samme måte velger jeg å spise kjøtt som er well done, for å slippe å se blod i maten min.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat