Vis enkelt innlegg
Gammel 21-09-07, 18:08   #18
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kommer ikke inn på alle blogger

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg har jo tidligere etterlyst funksjonalitet for å la den eller de du ignorerer få vite om det. Det har liksom ingen hensikt å ignorere folk i smug, og jeg mener at når jeg ignorerer en bruker, så bør jeg også kunne markere brukerens innlegg med merkelappen "Totalt og fullstendig ignorert av Teofelia". Hvis ikke går jo ignoreringen bare ut over meg selv, siden jeg ikke får lest innleggene og er nysgjerrig på hva de inneholder, mens den jeg ignorerer er like klok, og det er jo liten vits.

Begynner å skjønne hvorfor det var nettopp du som etterlyste ! (Hva skjedde forresten med det? Funker teksten bedre enn en animert fiskedask, kanskje?)

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat