Vis enkelt innlegg
Gammel 21-09-07, 19:23   #1
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

20 år siden sist jeg satt på en sykkel ...

...og det kjente jeg, kan en si...

Jeg sykla rundt som alle andre i barne- og tenårene. Men etter det har jeg ikke hatt sykkel. Jeg elsker å gå - går turer, går hit og dit, så sykkel har jeg ikke hatt lyst til å ha, rett og slett.

Men nå som storebror begynner å sykle litt, tenkte jeg at det var lurt å gå til anskaffelse av sykkel, slik at vi kan dra på sykkelturer hele familien.

Nå er sykkel i hus - og jeg skulle "take her out for å spin"...

Oæææææ! For en mangel på balanse. Vinglet hit og dit , og da jeg rundet en sving, holdt jeg søren meg på å kjøre rett ut foran en bil!

Si meg, er dette vanlig, eller er jeg helt ute å kjøre?
Og vil jeg noensinne mestre sykkelkunsten igjen??

Skal egentlig på en 6 km sykkeltur sammen med andre om en uke - men det tror jeg rett og slett blir umulig..?