Vis enkelt innlegg
Gammel 23-09-07, 22:17   #3
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rant kiloene av under amming?

Her rant kiloene av ja. Gikk opp totalt 23 kilo i svangerskapet (snakker om mitt første svangerskap altså) og etter 5-6 mnd var jeg 5 kg under utgangspunktet. Tok altså av ca 20 kilo det første halve året (altså i tillegg til de ca 8 kiloene som forsvant direkte ved fødselen). Deretter stagnerte det og stod på samme nivå så lenge jeg fortsatt ammet, og de 5 kiloene jeg var i minus seg gradvis på igjen etter at jeg sluttet helt med amming. Så jeg endte opp sånn ca på utgangsvekta.

Hadde en ganske krevende baby og fikk ikke tid til å spise ordentlig selv i begynnelsen, også trillet jeg lange turer hver dag, fordi jeg elsket det.