Vis enkelt innlegg
Gammel 17-10-06, 16:02   #5
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Unge Venstre vil legalisere hasj....

Jeg syns i alle fulle fall at hasj kunne vært tilgjengelig på resept, som smertelindring for pasienter som har nytte av det.

I prinsippet syns jeg jo at det virker dumt å legalisere enda et giftstoff, men jeg tror på den annen side at hvis hasj ble et lovlig produkt, på linje med alkohol, så ville det ikke nødvendigvis være 'veien videre', for da ville jo det kriminelle og hemmelige aspektet være vekke.