Vis enkelt innlegg
Gammel 25-09-07, 12:51   #7
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff av spinoff - Har du piercing(er)?

Jeg har hatt 3 piercinger, men har fjernet dem. To av dem fjernet jeg fordi de ville aldri gro helt (øyebryn og navle) - hadde dem ca. 1 år. Den siste fjernet jeg fordi jeg tok den ut da jeg skulle på 2. gangsintervju ( - fant ut at jeg ikke ville ta noen sjanser med drømmejobben da jeg ble intervjuet for 2. gang) - og så fant jeg ikke igjen piercingen da jeg kom ut. I løpet av dagen og kvelden klarte jeg å forsone meg med det og regnet med at hullet var grodd.