Vis enkelt innlegg
Gammel 26-09-07, 09:53   #7
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 3 måneder til jul, men hva med en "ideer til kalendergaver-tråd"?

Opprinnelig lagt inn av PrinsesseChiefen, her.

hehe... Det hadde jeg glemt... jeg hadde kalender til gubben før (da vi var nyforelsket... )

Jepp, vi laget også julekalendere til hverandre i gamledager da alt bare var fryd og gammen. Nå kan man trygt si at ting ikke er fryd og gammen lengere, så i år blir det julekalender av den grunn. Vil på en måte vise ham at jeg er glad i ham og vil bruke tid på ham uansett hvordan framtiden vår ser ut.

Et år fikk han en teksmelding i adventskalender.

Han fikk en lapp hver dag der det sto, f.eks: 5,33,4 33,777 4,555,2,3 444 3,33,4
(Det blir 'jeg er glad i deg' når man ikke bruker ordbok).

Litt fjollete, men det var veldig hyggelig da.