Vis enkelt innlegg
Gammel 17-10-06, 18:45   #107
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøpt meg kjole!

Opprinnelig lagt inn av Kanne, her.

Du er skikkelig lekker i den kjolen. Jeg er superimponert over at du har tatt av 40 kg på ett år, det står det respekt av.

Jeg synes MinaX hadde gode råd ang tilbehør. Jeg ville brukt vanlig hudfarget strømpebukse til den kjolen, eventuelt en mørkbrun med litt glans.

Og ja, heler må til! I den skjørtelengden får du legger som aldri ender ... Sukk.

Det ble gull som tilbehør.. brun-gull sko.. og brun bolero med gulltråder (bilder forrige side) Kjøpte ei brun strømpebukse, ikke for mørk. Synes det så greit ut..

Nå har jeg de kjente "fotballeggene" jeg da Så er ikke så ivrig - eller vant - med å vise de frem.. men litt heler hjelper ja! Og det ble det nå.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat