Vis enkelt innlegg
Gammel 26-09-07, 21:06   #75
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Bruker du do-børsten på offentlige toaletter?

Opprinnelig lagt inn av Kristin, her.

Jeg må si at jeg foretrekker de asiatiske hull-i-gulvet-doene. Da slipper man å sitte på noe som helst. Jeg kan ikke skjønner at folk misliker disse. Det er kjempepraktisk. Og dessuten mer hygienisk enn vanlig do. Hadde jeg valget mellom vanlig og hull i gulv, valgte jeg alltid det siste.

Nemlig. Veldig mye bedre - de fører også til mye mer effektive dobesøk. Selv i hypermoderne Japan er (var i hvert fall på 80-tallet) slike hull-i-gulvet-doer vanligere enn sittedoer. Faktisk så jeg vestlige sitte-doer med bruksanvisning klistret på veggen som med fyrstikkmenn viste hvordan man skulle sitte osv.