Vis enkelt innlegg
Gammel 27-09-07, 09:47   #5
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips til farge på kjøkkenet

Opprinnelig lagt inn av scilla, her.

Jeg ville malt veggene i samme farge som stuen iom at rommene henger sammen. Det vil gi mer helhet.
Hvis dere vil tøffe dere litt er det utrolig kult (synes jeg ) å montere en glassplate over benk/komfyr med farget folie bak.

Takk for tips, meget mulig at du har rett i at vi bør ha samme farge som på stua også på de to kjøkkenveggene. Glassplate har vi vurdert, det er kjempe flott.

Opprinnelig lagt inn av Arken, her.

Heaven. Knallfin turkis-blå-aktig farge. Vanskelig å få inntrykk av den på bilde, men jeg kan prøve å få tatt et om du vil. Ellers så kan du ta turen over den store veien og se på vårt kjøkken. Om du tør.

Takk for tips.Jeg er verken redd for store veier eller små Arker, så det var et hyggelig tilbud! Tror ikke turkis vil fall i smak hos husbonden, men det hørtes sprekt ut. Ta gjerne et bilde om du kan

Opprinnelig lagt inn av cilen, her.

Tapetveggen i stua di er FIIIN!

Tusen takk, vi er veldig fornøyd med den veggen.

Er det flere som har innspill vil jeg sette stor pris på det.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat