Vis enkelt innlegg
Gammel 17-10-06, 20:58   #11
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Katastrofeøvelse i Oslo-området

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Ja her i huset har vi merket den. Mannen, som ikke har sovet i natt, og har feber og ligger sjuk, ble rutinemessig ringt opp og bedt om å være i beredskap. Kanskje ikke den mest beredte

Jeg ble oppringt og tilkalt! Fikk litt hetta, for det passet skikkelig dårlig, MEN helt til slutt flirte sjefen og avslørte at tilkallingen var høyst virtuell. Det vil si at irl så hadde jeg måttet komme på flekken, men nå slapp jeg.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat