Vis enkelt innlegg
Gammel 27-09-07, 22:13   #447
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er jeg virkelig rasist?

Opprinnelig lagt inn av ack, her.

Jeg må bare si en ting til dere som mener jeg sårer folk hvis jeg bruker ordet neger. Jeg har akkurat snakket med en neger (nei jeg vet ikke hvor han er fra, han er norsk, så jeg må bare bruke ordet neger her nå uansett) som selv mener at det er helt sykt at det er politisk ukorrekt å bruke ordet neger i 2007. Han mente selv at det ikke er noe negativt med det ordet lenger. Eller rettere sagt at det burde ikke være det i 2007. Han forteller også sin datter at hun er en negresse.

Jeg måtte jo spørre han og fortelle om denne diskusjonen. Jeg ble bare litt rørt da han sa det.

Hvorfor teller det mer at denne person ikke syns "neger" er negativt ladet ord, enn at andre blir såret av det? Skifter du mening for hver gang noen forteller deg hvordan de oppfatter ordet?

Sist redigert av torsk : 27-09-07 kl 22:15. Årsak: leif
torsk er ikke aktiv   Svar med sitat