Vis enkelt innlegg
Gammel 27-09-07, 22:32   #10
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er jeg virkelig rasist?

Opprinnelig lagt inn av ack, her.

Huh? :forvirret:

Du presenterer en historie hvor en person forteller deg at han ikke oppfatter "neger" som et negativt ord. Slik jeg oppfatter deg, så mener du at det legitimerer bruk av "neger", jamfør at du stiler innlegget ditt til "dere som mener jeg sårer folk hvis jeg bruker ordet neger". Du virker å mene at det dermed er likegyldig at mange andre opplever "neger" som sårende.

Og videre så filosoferte jeg litt over hvordan en slik logikk virker - jeg regner med at du da skifter med mening med en gang en annen person forteller deg hvordan den personen opplever det. Siden et utvalg på en person tydeligvis var godt nok grunnlag for hvordan et omdiskutert begrep oppfattes.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat