Vis enkelt innlegg
Gammel 28-09-07, 14:02   #9
*HH*
Frøken
 
*HH* sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.269
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Noen som kan Java her?

Dette er oppgaven:

Sitat:

Du skal lage et lite program for å håndtere informasjon om bøker. Navn, forfatter, utgivelsesår, antall sider og forlag er aktuelle attributter for en bok. I tillegg til finnmetoder skal du lage metoder som sammenligner alderen til to bøker, som sammenligner antall sider, og som finner ut om to bøker er skrevet av samme forfatter, eller om de er utgitt på samme forlag.

Objekter kan med fordel legges i en tabell.

Lag et enkelt testprogram. Dette er minimumskravet for å få innleveringen godkjent. Dersom du i tillegg kan lage et menysystem som gjør det mulig å legge inn data om bøker og taste inn søkebegreper, er det meget bra.

Jeg er så redd for å stryke, det er vanskelig nok å få til med famililivet, hvis man i tillegg må gå opp igjen

Fristen er til midnatt, så jeg har jo resten av dagen, har sittet med dette siden 08.30 så nå er jeg helt surrete i hodet her.

__________________
I valg mellom falske venner og åpne fiender har jeg alltid foretrukket det siste - Bjørnstjerne Bjørnson

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat