Vis enkelt innlegg
Gammel 29-09-07, 00:16   #4
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har du (hatt) brevvenn?

Har hatt mange brevvenner, over 40 på det meste samtidlig. men så ble jeg gravid, var kvalm og i veldig dårlig form form, presset meg til å skrive noen brev alikevel, fordi jeg synes jeg måtte. ble til slutt veldig lei brevskrivingen. og forbandt det med å være kvalm. så jeg kuttet ut all brevskriving. men har kontakt med noen av de over telefon, og et besøk en gang eller to i året. Har i det siste funnet 4 tidligere brevvenner på nettby også, så jeg har litt kontakt med dem der. synes det er enklere å sende et brev nå og da på nettby enn å sitte med skriveblokka å skrive.
Savner ofte brev i postkassa da. men tør liksom ikke å starte opp med brevskriving igjen fordi jeg er redd for å ikke greie å følge opp.
Hadde brevvenner fra jeg var 8 til jeg var litt over 30 år.