Vis enkelt innlegg
Gammel 30-09-07, 00:45   #10
carolin
Har laget seg en tittel

carolin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 70
carolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har du vært på besøk i fengsel?

Jeg har vært i fengsel mange ganger. Ikke på besøk hos noen, men jeg leverte varer der.
Selv om jeg fikk inntrykket av at fangene hadde det bra der, så vil jeg ikke akkurat kalle det for ferie. De har det godt forholdene tatt i betraktning, men de er fratatt noe vi tar som en selvfølge, og det er friheten sin.

Man føler seg jo nesten kriminell bare man skal levere varer der. Inn en port, så blir man fanget mellom to porter, mens vaktene går gjennom bilen din, så blir man fotfulgt av vaktene mens man er der, så fanget mellom to porter igjen mens vaktene går igjennom bilen enda en gang selv om de har fulgt med på bilen hele tiden, og så får man lov til å kjøre. Samme prosedyre hver dag, selv om man blir godt kjent med vaktene etter hvert. Det er jo jobben deres så jeg kjønner at de MÅ gjøre det samme hver gang, men man får en følelse av frihetsberøvelse, og da kan jeg jo bare tenke meg hvordan det må være for de innsatte som er der hver dag uten å kunne gå utenfor portene.