Vis enkelt innlegg
Gammel 30-09-07, 12:52   #9
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når åpne julegavene?

Å, abbonerer på tråden! - Jeg er så med på tankegangen din, Monsoon! - Vi har jo bare prinsen på to, så han har ikke den helt store iveren etter gaver ennå. Vi pleier å feire hos min bror. Han har to sønner - de er som dyr når de åpner gavene. Det virker nesten som om de skal åpne flest mulig gaver så at de skal få den største gaven fra foreldrene sine - de har absolutt ingen oversikt over hvem de har fått gaver fra - og det er da frykelig kjipt å ha brukt tid og energi på å finne en gave de er takknemlige for.

Søstra mi og familien åpner gaver gjennom hele dagen - det synes jeg fungerer bedre, men det kan ha vel så mye med ungene som systemet og gjøre. LIkevel er det den metoden som appelerer mest til meg. Vi får se - i år tror jeg vi feirer jul hjemme, nemlig.

Forøvrig er jeg oppvokst med middag klokken 17 og gaveåpning klokken 19 - Har alltid likt det, men tror det er så utrolig mange gaver nå sammenlignet med tidligere.