Vis enkelt innlegg
Gammel 30-09-07, 18:49   #15
Anuk
Bør lage seg en tittel selv

Anuk sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Anuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Trenger noen synspunkter

Jeg synes sant og si at du var for snill, og jeg tror ikke du hadde unngått den situasjonen om du hadde gitt ham juice - da hadde det like gjerne vært melk igjen. Jeg tror barn i den alderen er på leit etter hvor grensen går, og prøver seg fram helt til du sier nei. Jeg synes du burde satt ned foten med en gang - altså ved feil farge på tallerken. Og jeg synes heller ikke det er greit at man tillater vræling under hele måltidet. Da ville jeg tatt med barnet ut, og sagt at slikt vil vi ikke ha ved bordet og at vi går tilbake når han er klar til å spise rolig.

Det er selvfølgelig vanskelig å ta den kampen akkurat når man har besøk - så kanskje jeg hadde latt ham styre på akkurat den dagen, og satt ned foten klart og tydelig en gang vi var aleine. Det er kanskje det mannen din tenker?

Anuk er ikke aktiv   Svar med sitat