Vis enkelt innlegg
Gammel 30-09-07, 19:16   #53
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når åpne julegavene?

Jeg syns forslaget om delt jul var ganske lurt, jeg. For jeg tror faktisk ikke du får til mer enn et kvarter ved bordet uansett når pakkene åpnes. Det må det lang trening for å få til. Snupp er i indoktrineringsfasen og innen han er voksen så skal han anse det som kos med gavespenning under julemiddagen som varer minst halvannen time. Da jeg var liten så slapp vi rett og slett ikke inn til gavene før middagen var ferdig, men det fordrer jo separat spisestue og stue, med dør som kan lukkes.

Og så må jeg bare si at det er litt tidlig med jul i september, altså.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat