Vis enkelt innlegg
Gammel 30-09-07, 22:36   #18
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger noen synspunkter

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Jeg ville nok byttet tallerken, men gitt et konkret valg om drikke; Melk eller vann? Valget hadde stått, og så kunne hun heller fått melk etter å ha drukket opp. Jeg gidder ikke krangle om uvesentlige ting som farge på glass og tallerkner, sparer det heller til litt viktigere ting. Pick your fights.

Enig. I tillegg er jeg ganske lax på at de får ombestemme seg i hytt og vær også - bare de spør pent. Det gir dem en utvei ut av en "vrangkjøring" også: "Jeg vil ha blåååååå, ikke guuuul!" "Javel, men hva HETER det?" "Kan jeg vær så snill få blå?" "OK, det er greitt, siden du spurte pent." Og da lar jeg gjerne begge stå på bordet så hun får ta til seg den hun faktisk VIL ha. Hun driter jo egentlig i det, ikke sant.

Men hvis hun ikke vil spørre pent er det på huet og r*vva fra bordet. Fordi vi ikke aksepterer hyling ved bordet. Strengt tatt burde vel jeg da heller gå, og fortelle at jeg ikke har lyst å spise på kjøkkenet lenger fordi det er så høy lyd der nå, men det gidder jeg bare ikke. Hun får beskjed om at hun er velkommen tilbake når decibelnivået er akseptabelt igjen, og får stå og ule utenfor glassdøren de minuttene det tar før hun blir lei.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat