Vis enkelt innlegg
Gammel 30-09-07, 22:38   #1
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Røyking på ulovlig sted - hva gjør du?

Jeg sier fra, dersom det er et sted til sjenanse.

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Det jeg blir mest irritert over er når folk står rett under forbudsskiltene ved sykehusinngangen og damper. Hele inngangen er ofte dekket av DEN tåken. Jeg skjønner ikke hva enkelte tenker med?

For besøkende er jeg enig med deg, men pasienter med liten grad av fremkommelighet ser jeg på med mildere øyne.

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

La meg si det sånn: Slik oppfatter jeg den generelle røyker. Spiller ingen rolle om man snakker til dem i en høflig tone (som burde være en selvfølge) heller, neida, de må få røyke der de vil, og ingen skal komme å fortelle dem hva de kan og ikke kan gjøre!

Jeg tror i hvert fall du tar litt feil. Jeg og de røykerne jeg kjenner, er veldig omtenksomme vil jeg påstå. Og blir vi tilsnakket fordi vi mot formodning skulle ha funnet på å tenne en røyk på feil sted, blir jeg/de heller litt flau og ber om unnskyldning.

Det er ikke så kult å røyke lenger, og det oppfattes på ingen måte at man har rett til å røyke hvor man vil.