Vis enkelt innlegg
Gammel 30-09-07, 22:45   #2
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Røyking på ulovlig sted - hva gjør du?

Opprinnelig lagt inn av LilleRosin, her.

For besøkende er jeg enig med deg, men pasienter med liten grad av fremkommelighet ser jeg på med mildere øyne.

Ja, selvsagt. De burde vel få et eget sted å røyke på så de slipper å stå ved inngangen, for jeg synes ikke syke personer har rett til å forpeste andre, bare fordi de selv er syke. Men jeg husker de hadde noe de kalte "røyke-pyramiden" på SuS tidligere, der kunne pasientene røyke ute i fred.

Nå er det sjelden jeg ser pasienter røyke utenfor, selv om jeg HAR sett det flere ganger. De fleste som står og damper ved sykehusinngangen er hjernedøde "friske" folk.