Vis enkelt innlegg
Gammel 01-10-07, 21:47   #3
meisje
Kleintje I + II

meisje sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Mer om kjøkken

Veldig flott hus som ser praktisk ut, spesielt 2 etasje som gir mulighet for hele 5 soverom om nødvendig.

Jeg hadde valgt å la det være åpent, men så er jeg tilhenger av åpne løsninger....
Mulig jeg ville hatt kjøkkenet der spisestuen er og spisestuen i 'karnappet' og tv stue der kjøkkenet er tegnet inn men doble/skyvedører inn til tv stuen.

Det jeg ikke likte så godt var den løsningen med bad og kontor i 1 etasje, der villle jeg prøvd å finne en annen løsning, for det kontoret blir jo veldig upraktisk i formen sånn som det er tegnet nå.