Vis enkelt innlegg
Gammel 02-10-07, 09:07   #1
C3PO
Earthling

C3PO sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Elling og en overraskelse

Jeg skal til London nå i helgen for å se "Elling" på teater med John Simm. Så søndag fikk jeg endelig satt meg ned for å se filmen. Ja, det stemmer, jeg har ikke sett den før. Jeg er nok ikke så flink til å gå på norske filmer.

Og så får jeg meg en skikkelig overraskelse et lite stykke ut i filmen. Jeg ser på blokken Elling og Kjell Bjarne skal flytte i, og tenker: det bygget så veldig kjent ut. Jeg stopper filmen, studerer bildet, og ser at ja, det ligner på blokken jeg bodde i, men tenker at det finnes sikkert mange slike blokker. Senere på filmen kommer bekreftelsene som perler på snor. Og ikke minst under "Takk til" på rulletekstene. Eksteriørene og trappescenene er filmen i blokken jeg bodde i (3-4 år før filmen ble laget). Og hun Reidun bor i "naboleiligheten" (jeg bodde i 4. etasje)!

Snakk om sammentreff!

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat