Vis enkelt innlegg
Gammel 02-10-07, 23:53   #8
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er du redd for å reise med fly?

Opprinnelig lagt inn av Martis, her.

Jeg er livredd, men det jeg oppdager nå som jeg har vært nødt til å reise flere ganger i mnd, er at skrekken slipper litt taket. Fra å hyperventilere, være kvalm og nervøs, så greier jeg å forholde meg ganske rolig nå.

Jeg har allikevel full kontroll på værmeldinger, både på avreisestedet og ankomsstedet

Det verste er takeoff og landing, oppe i luften er jeg som oftest litt mer avslappet (så fremst det ikke er mye risting).

Jeg kan i grunn signere denne. Jeg reiste med fly senest i går og i dag og gråt faktisk av redsel. Det er grusomt! Jeg sitter med en klo om hjertet som varer helt til vi lander. I dag var NRK og filmet ombord i flyet og jeg satt bak de som ble filmet så jeg var pent nødt til å sette opp et smil. Jeg er stygt redd for at jeg ble filmet og kommer til å komme på TV i verste tidspunkt.