Vis enkelt innlegg
Gammel 03-10-07, 09:55   #13
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gode venner som forteller sine menn alt

Jeg har også noen sånne venner. De og mannen har faktisk samme e-postadresse slik at om jeg skriver til dem, så vet jeg at alt kan leses av mannen deres.

Med disse vennene er jeg nøye med å poengtere hva det er jeg ønsker skal bli mellom oss og hva som er greit at mennene får vite. De viser stor forståelse for at ikke alle har de samme intimitetsgrensene som dem selv. Jeg VET jo ikke om de forteller det videre eller ikke, men jeg velger å stole på dem når de har lovet.