Vis enkelt innlegg
Gammel 03-10-07, 10:36   #6
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: hva gir dere tilbakemelding på ("prikker")

Jeg prikker omtrent som Skilpadda, ser jeg. Spesielt liker jeg å prikke innlegg når jeg har lyst til å poste "Enig!" men flere enn 2-3 allerede har sagt seg enig i tråden.
Jeg irriterer meg nemlig litt over diskusjoner hvor en masse innlegg kun sier seg enig med et veldig godt innlegg. Særlig gjelder det når tråden bærer preg av "en-mot-alle" - det er fint å vise fram at "dette er den gjengse oppfatning", men av og blir det mer som å argumentere med mengde. :milliarderavfluerkanikketafeil:
.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat