Vis enkelt innlegg
Gammel 03-10-07, 10:45   #7
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gir dere tilbakemelding på ("prikker")

Jeg er grønne prikker for innlegg jeg syns er gode, innlegg er enig i, innlegg jeg har lyst til å kommentere, men der det passer dårlig med kommentar i tråden, og ellers når jeg syns det passer og det faller meg inn. Jeg har egentlig ikke et fast regelsett for grønne prikker.

Røde prikker deler jeg ut når noen går over grensen for hva jeg anser for personforfølgelse og personlig angrep på meddebattanter, når noen er over grensen for ufin, når noen har meninger jeg anser for rasistiske eller stigmatiserende overfor grupper eller enkeltmennesker. Og av og til når jeg blir veldig provosert. Jeg tenker jeg har gitt ut mellom fem og ti røde prikker siden FP startet, så jeg har relativt høy terskel syns jeg.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat