Vis enkelt innlegg
Gammel 03-10-07, 15:48   #3
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ser du på din mann/samboer/partners telefon?

Opprinnelig lagt inn av Ekkir, her.

Jeg har en venninne som fortalte meg noe meget personlig for noen uker siden. Om hun hadde sendt meg en sms og fortalt videre om denne saken, kan jeg si med sikkerhet hun hadde blitt paff hvis hun fikk vite at mannen min hadde lest det som stod der.
Jeg mener så lenge jeg sender sms til en person, tar jeg det for god fisk at det er vedkommende som leser den.
Mannen og jeg har vært sammen i snart 8 år, men det er da ingen grunn til at han skal lese meldingene jeg får.

Kan det da hende at hun på forhånd visste at du anser tekstmeldinger som strengt personlige, slik at hun sånn sett var sikker på at ingen andre enn du ville lese den?

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat