Vis enkelt innlegg
Gammel 18-10-06, 15:38   #100
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Unge Venstre vil legalisere hasj

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Men dette er fortsatt ikke svaret på hvorfor vi har langt flere overdose-dødsfall i Norge enn mange andre land som har en langt slappere narkotikapolitikk. DET vil jeg ha svar på.

him nevner mye fornuftig. På tide å gå litt i dybden av det.

Når det gjelder statistikk, er det ikke sammenlignbart på tvers av landegrensene. Norge er flinke til å føre grundig statistikk, noe vi skal ha skryt for. Jeg har lest litt forskjellig - forskjellige steder, men kriteriene for hva som er overdosedødsfall varierer veldig fra land til land, noe som gjør det umulig å sammenligne tallene. Innad i Nederland har overdosedødsfallene økt.

Videre så står jeg fast ved at økt tilgang gir økt forbruk. Å støtte en av verdens største industrier, vil si at det er OK at mennesker lever i slaveri for å tilfredstille vår lyst etter rusgifter. En legalisering vil heller ikke gjøre noe for de som allerede befinner seg i en vanskelig situasjon. Som en klok sjel skrev; man kan vanskelig kalle det omsorg å holde noen i hånda mens man serverer dem gift med den andre. Omsorg er å gjøre hva man kan for å hjelpe noen ut av en dårlig situasjon, ikke å begrave dem varsomt.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat