Vis enkelt innlegg
Gammel 05-10-07, 00:08   #10
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den dårlige samvittigheten (spin off)

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Fra at man ikke evner å la vær å la seg påvirke av andres meninger.

Sånn har i alle fall jeg hatt det. Jeg har gjort det som jeg følte alle forventet, som var "rett" i mitt miljø. Hvor førte det meg? Inn i en skikkelig depresjon

Nå har vi bestemt oss for å gjøre det vi (tror) er best for oss, og drite i hva andre mener. Det føles SÅ bra . Og det er lov å prøve og feile, det er lov å innrømme at man gjorde valg som i etterkant ikke var så smarte.

Jeg er ikke i mål enda, jeg får enda dårlig samvittighet i ny og ne. Men jeg er blitt myyye flinkere til å svelge den og tenke "so what?".