Vis enkelt innlegg
Gammel 05-10-07, 17:11   #32
DM
Live and let live

DM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør deg glad I DAG!?

Det er sol, det er vakker fargesprakende høst, jeg har vært opplagt til å tørke støv på rommet til storebror, jeg har kost meg med begge ungene i dag, jeg har ikke lengre sjokoladesug (slutter).

Jeg er også glad over morsomme samtaler med storebor som feks denne.
S: Jeg vil så gjerne gå ut nå, jeg kan ta på meg jakke altså.
M: Nei, du får ikke gå ut, du er litt syk, så jeg vil du skal holde deg inne.
S: Jammen, jeg ER ikke syk altså! Tempererraturen min var jo ikke feber.
M: Nei, den var nesten feber, og det betyr ikke at du ikke er frisk om du ikke har feber.
S: Jeg er ikke syk.
M: Det er vel derfor du ligger å gråter om nettene også da.
S: Jammen, mamma, det er fordi jeg har mareritt.
M: Javel, hva du drømmer da?
S: Jeg drømmer om ull på en sokk.
M? ( ) Javeeel?
S: Ja, bare sånne drømmer som jeg ikke vil ha, det er ikke om leker og sånn, leker fra butikk som jeg kan kjøpe.

Slike samtaler gjør virkelig dagen.

Og så er jeg glad for at jeg har en sånn super mann, og så er jeg blitt glad for klemmer av mann og begge barna, for fotmassasje, for fyr på peisen etter å ha gjennomluftet, for at vi skal kose oss med fårikål etter ungene har lagt seg i kveld.