Vis enkelt innlegg
Gammel 05-10-07, 17:37   #113
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.334
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har mannen din en sær hobby?

Artig tråd!

Opprinnelig lagt inn av lijander, her.

Min har den store hobbyen å samle, skru og mekke på biler...Alt som har med biler å gjøre.. Gjerne Volvoer... har 3 Volvoer stående ute i gården her..

Litt Volvo-frelst her og... men vi har bare en stående ute her (men med masse reservedeler på loftet på garasjen)... Men han drømmer om en gammel 50-talls amerikaner, noe jeg synes blir en dyr hobby, og tidkrevende (han som kjørte oss i bryllupet har nå blitt skilt fra sin kona, og bil-mekkingen var visst en av grunnene )

Opprinnelig lagt inn av Siri, her.

Manneslasken samler på pingviner. Vi har mildt sagt huset fullt.

Pingviner er søte, men å samle på de?....

Opprinnelig lagt inn av Valentina, her.

Go/jenta, synes mannen din høres herlig ut, jeg! Selv om jeg er glad det ikke er min stue som er omgjort til disco

Her i huset er det biler som er den store hobbyen. Gamle sportsbiler helst, sånne som går fort, og som han kan skru på. Han har (endelig...) forstått at han ikke må skru på nyere biler, for de er ikke laget for at vanlige folk skal gjøre så mye som å åpne panseret .

Han kan surfe på nettet i timesvis etter potensielle kjøp, og bestemmer og ombestemmer seg hele tiden mht hva som skal bli neste bil i samlingen. Foreløpig har det blitt mest vindusshopping, men økonomien vår fikk seg en skikkelig opptur her forleden, så det spørs om det ikke blir kjøp om ikke så lenge. Jeg bare smiler, for bilen står i Italia, og jeg skal få bli med å kjøre den hjem .

Eneste gubben surfer på ja, gamle biler. Drømmer seg bort, hvilken bil han skal ha. Jeg håper fortsatt at det tar litt tid, for da er jeg redd jeg ikke ser han i det hele tatt når han ikke er til sjøs!

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Tja - det særeste gubben gjør er vel å tusle rundt på kirkegårder og ta bilder av gravsteiner.

Han er lidenskaplig opptatt av slektsforsking ( ) og er medlem i DIS - hva nå det engang står for. DIS har satt seg som mål å registrere enhver gravstein i dette landet, så de har delt kirkegårdene seg i mellom. Så flagerer de rundt, fotograferer steinene og noterer omhyggelig navn, fødselsdato og dødsdato.

Jippikaiei...

Ellers er det Lego, Lego og atter Lego...

Mor mi er ivrig slektsgransker, men tror neppe hun fotograferer fremmede graver

Opprinnelig lagt inn av Go\jenta, her.

Har lyst til å ta opp igjen denne tråden....da eldstejenta mi på 8 skal ha discobursdag på søndag, og discomannen endelig får vist sine discorekvisitter fullt ut.. Han nevnte på at han skulle kjøpe noe mer utstyr i dag til søndagen, og jeg er spent på hva det er!

hehe... blir spennende å høre hva det ble

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat