Sv: Ser du på din mann/samboer/partners telefon?
Opprinnelig lagt inn av Libra, her.
Jeg lurer litt på argumentet: "Vi har ingenting å skjule, derfor ser vi på hverandres meldinger"
Jeg bruker samme argumentet for å ikke se på hverandres meldinger, vi har ingenting å skjule for hverandre og ingen store hemmeligheter. Hva er hensikten med å se hverandres meldinger? Ikke at det er noe stort problem, jeg ville ikke ha blitt forbannet om gubben hadde sett på medlingene mine. Men, hva er hensikten med det? Meldingen er til meg og ikke til han.
Sånn tenker jeg også.
Jeg synes det er ordentlig ugreit å tenke på at mine sms'er kan bli lest av andre enn dem de er ment for.
Er forholdsvis forundret over at så mange her inne ikke bare synes det er helt greit - men at det også blir gitt uttrykk for at det er skikkelig rart å forvente at sms'en er forbeholdt mottakeren.
Ja, det er rart, gitt - at jeg forventer at den jeg skriver til er den som skal lese...