Vis enkelt innlegg
Gammel 07-10-07, 20:21   #11
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Røykere: Tar dere hensyn?

Flott at dere tar hensyn, hadde alle røykere vært som dere hadde det jo ikke vært noe problem.

Når det gjelder sneiper irriterer jeg meg kraftig over at det ligger sneiper strødd overalt på gata. Det irriterer meg at mange røykere tror sneiper ikke er søppel, jeg skjønner virkelig ikke tankegangen. Mange sier det ikke er askebegre og at de derfor MÅ kaste dem på gata, men hallo - skal jeg kaste sjokoladepapir på gata fordi det ikke er et søppelspann i nærheten? Det går an å stumpe den skikkelig og ha den i en tett plastpose i lomma eller noe, frem til man kommer over et søppelspann/askebeger.