Vis enkelt innlegg
Gammel 08-10-07, 08:35   #1
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Liftgardiner med mønster på

Jeg er på jakt etter liftgardiner med noe mønster på.
Stuevinduene våre er ikke egnet for "vanlige" gardiner, så vi skal kjøpe liftgardiner. Denne gangen har jeg derimot bestemt meg for å være unormalt dristig til meg å være. Vi skal kjøpe ny sofa i sort skinn, har hyller og reoler i mellombrun, og "lys toscana" farge på veggene. Har bortimot ingen ting som ikke er ensfarget og nøytralt, så det jeg ønsker meg er gardiner med litt stort mønster, med nøytrale bunnfarger (kanskje), men med en eller annen farge som jeg kan hente igjen i pynteputer, duk, lys... Lurer litt på om jeg kanskje kunne tenke meg en dyp rødfarge, men jeg er åpen for forslag. Har så lyst å fornye oss litt.

Er det noen som vet hvor jeg kan finne liftgardiner som ikke er ensfargede?
Tar gjerne imot konkrete tips til mønster og slikt. Jeg er helt blond på det her, men en gang må jo også jeg lære.

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat