Tråd: Geocaching
Vis enkelt innlegg
Gammel 08-10-07, 10:21   #13
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Geocaching

Dette har jeg hold litt på med også, det er skikkelig morsomt når man kommer igang! Og en veldig morsom ting man kan gjøre sammen med barn, det gjør det enda morsommere å komme seg ut i naturen. Man har et ekstra spennende formål med turen. Og ekstra morsomt er det hvis man skal reise langt vekk, kanskje utenlands, å gå inn på nettet og sjekke om det er en cache i nærheten av der man skal. Morsomt å "samle" på cahcer fra fjerne strøk. Jeg har en Garmin e-trex Legend (håndholdt tur-GPS), den har egen geocaching-funksjon.

Men nå er det dessverre lenge siden jeg har gjort det. Gleder meg til ungene blir større, så jeg kan ta dem med!