Vis enkelt innlegg
Gammel 08-10-07, 11:25   #4
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I serien "jeg bruker opp alle pengene mine på tull, og er ikke stolt av det" ...

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Slutte å kjøpe bøker?! Fordi du var litt dum i en bilhandel?! Du trenger flere bøker, skjønner du vel!

Jeg tenkte jeg kunne låne bøker i stedet? Var det Helt Feil?

Opprinnelig lagt inn av Føniks, her.

Det er faktisk en av tingene jeg får vondt i magen av.

Vondt i magen er helt sikkert. Jeg kastet faktisk opp. Det skal sies at jeg lo også, for jeg har en litt makaber form for humor. Men kastet altså opp. Og fikk litt vondt i hodet. Min mann syntes jeg var søt, for jeg hadde ansiktet til en som endelig hadde lært. Ha ha, liksom.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat